К основному контенту

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეტილის პორტფოლიო

გეგმა მუსიკაში
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:37001013714
საგანი-მუსიკა
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი პირველი კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:23
გაკვეთილის თემა: მერი დავითაშვილის სიმღერის =დილა მშვიდობისა= შესწავლა
გაკვეთილის მიზანი: შვიდი ძირითადი ბგერის შესწავლა. მუსიკალური ნაწარმოების მოსმენა, ანალიზი. ვოკალური უნარ ჩვევეგაკვეთილის ბის განვითარება
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი, მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
1
კლასის ორგანიზება. კლასს ვაცნობ გაკვეთილის თემას და გაკვეთილის მიზანს. ვაცნობ შეფასების რუბრიკებს

საერთო კლასი
საკლასო ჟურნალი. შეფასების რუბრიკები
2წთ
2
აქტივობა:1
მასწავლებელი სვამს კითხვას:
1. რამდენი ძირითადი ბგერა გვაქვს მუსიკაში
2. რას ეწოდება გამა
3. გამის საფეხურების დასახელება
განმეორების მეთოდი
ინდივიდუალური

3წთ
3
აქტივობა:2
გამის გამღერება ლეგატოზე და სტაკატოზე.
განმეორების მეთოდი
საერთო კლასი
ფორტეპიანო
3წთ
4
აქტივობა:3
მასწავლებელი სვამს კითხვას:
ჩამოთვალეთ ქართული ხალხური საკრავი ინსტრუმენტები

გონებრივი იერიში
ინდივიდუალური

3წთ
5
აქტივობა:4
რითმულ-ინტონაციური სავარჯიშოები. მარტივი რითმების განმეორება, ტაშით კაკუნით
განმეორების მეთოდი
ინდივიდუალური

3წთ
6
აქტივობა:5
მასწავლებელი ბავშვებს უხსნის მერი დავითაშვილის შემოქმედებას სლაიდების საშვალებით
ახსნა
საერთო კლასი
ფორტეპიანო
5წთ
7
აქტობიბა:6
მუსიკალური განტვირთვა: მუსიკის ფონზე ბავშვები ასრულებენ სხვადასხვა სავარჯიშოებს
გონებრივი იერიში
საერთო კლასი
აუდიო დისკი
მაგნიტოფონი
3წთ
8
აქტივობა:7
განტვირთვა თამაში: მასწავლებელი სვამს კითხვას: რა არის იმიტაცია? ბავშვები ასრულებენ სხვადასხვა ცხოველების და ფრინველების იმიტირებას
გონებრივი იერიში


5წთ
9
მასწავლებელი სვამს კითხვას: ვინ არის კომპოზიტორი.
გახსენების მეთოდი


2წთ
10
ახალი მასალის ახსნა. მ. დავითაშვილის სიმღერა =დილა მშვიდობისა=
შესწავლის მეთოდი

ფორტეპიანო
6წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: 1.მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად. 2.მოსწავლეს შეუძლია შექმნას რიტმულ-ინტონაციური სავარჯიშოები. 3.მას უნდა ესმოდეს, რომ მუსიკა კულტურის თვითგამოხატვის საშუალებაა 4.მოსწავლე გამოხატავს რიტმს ხელის მაგიდაზე დარტყმით, ტაშით, კაკუნით.
              ესგ-ის მიხედვით  პირველი კლასის სტანდარტი
მუს.I. 1. მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების ამოცნობა და მათი გამოყენება რიტმულ-ინტონაციურ სავარჯიშოებში.  
მუს.I.2. მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.
მუს.I. 4. მოსწავლეს შეუძლია  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა  მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების  მიმართ.    
მუს.I..9. მოსწავლე   იცნობს ნასწავლ მუსიკალურ საკრავებს.
მუს.I.10. მოსწავლეს  შეუძლია განასხვავოს გარემოში მოსმენილი ხმები.                  
                                       
                                                კლასის შეფასება
                          შეფასების კრიტერიუმები
N
კრიტერიუმები
ბუშტები
ყვავილები
სმაილები
1
გაკვეთილის მსვლელობა
აყალიბებს
ასაბუთებს
უჭირს ჩამოყალიბება

Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

ტრენინგის მეოთხე დღე: დრეს განვიხილეთ; 1.მოსწავლეთა დაწყვილების და ჯგუფებად დაყოფის ახალი მეთოდების განხილვა. 2. პროექტის პრეზენტაციის შაბლონზე მუშაობა. 3. პროგრამა პოვენტ-პოინტში ასლაიდების შექმნა,დიზაინით გაფორმება და ინტერნეტში მოძიებული სურატების შეტანა.  ვფიქრობ ,დღევანდელი მუშაობა მეტად ნაყოფიერი იყო და შევძლებ მის გამოყენებას საგაკვეთილო პროცესში.
ტრენინგის მეხუთე დღე; დღეს განვიხილეთ 1.პრეზენტაცია საავტორო უფლებების შესახებ.   2.ინტერნეტში მოვიძიეტ რესურსების შესაბამისი მისამართების შეტანა პროექტში/ 3.  ავტვირთეტ პრეზენტაცია ბლოგზე.   4.ავტვირთეთ ვიდეო ბლოგზე.
ტრენინგის მერვე დღე. განვიხილეთ 1. დიფერენცირებული სწავლება 2.ფასილიტაციის მასალების გაცნობა. 3.პროექტისთვის საბოლოო ფორმის მიცემა. 4.პროექტის ატვირთვა ბლოგზე